Foreningens formål

"Foreningens formål er at varetage medlemmernes fælles anliggender, herunder at varetage de anliggender, der er knyttet til at være ejer af en feriebolig med andel i fællesarealer og fælles indretninger og enten i eget regi eller via tredjemand at administrere, renholde og vedligeholde alle fællesindretninger og -arealer samt vedligeholde bygninger udvendigt."
 
 

Bestyrelsen og nyheder

Bestyrelsen

Bestyrelsen består af følgende: 
 Formand Peter Nowack (148D) 25 60 94 05  nowack8@icloud.com 
 Næstformand / sektretær Kenneth Hansen (160B)  40 10 41 00 kennethhansen_@hotmail.com
 Medlem
Thor Jonasen (144D)
31 66 12 21 jonasen1@gmail.com
 Medlem Bjørn Bredahl (150A)   bredahl@live.dk
 Kasserer Inge Jessen (142A) 22 12 62 54  ingegyvellunden@gmail.com 
 
Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøder efter behov - typisk 2-4 fysiske møder og løbende mailkorrespondance. Bestyrelsen er ulønnet og hvervet forestås i fritiden.
 
 
Nyheder fra bestyrelsen
Skriv besked...
Peter Nowack
22/05-2025
Beklager i mit sidste indlæg, at jeg har nævnt Danland. Vi udlejer gennem Landal.
Peter Nowack
21/05-2025
Gennem de seneste uger har vi modtaget flere forskellige tilbud fra udbydere af internet og tv-pakker. Begge dele skal være til rådighed ved udlejning gennem Danland, og mon ikke de fleste ejere også sætter pris på dette, selv om der findes andre moderne tiltag for at komme i kontakt med den store verden derude. Bestyrelsen har vurderet forskellige muligheder og finder det bedst at fortsætte med Norlys, som jeg i øjeblikket har næsten daglig kontakt til og forventer at få et endeligt tilbud fra snarest. Denne løsning vil formodentligt indebære, at vi kan fortsætte med de samme internetbokse / routere og nogenlunde de samme tv-programmer. Det vil fortsat være ejerforeningen, der skal stå for abonnementet og betale dette. Men der vil blive mulighed for at fravælge TV-programpakken, hvis man ønsker noget andet. Dette vil vi dog fraråde. Har man valgt ikke at følge bestyrelsens råd med at have lidt tålmodighed og fortryder opsigelsen hos Norlys, kan det blive lidt dyrt at komme med i den løsning igen. I vil blive de første til at få besked, når vi har det endelige løsningsforslag. Vedr. det kommende malerarbejde: Det kan godt lade sig gøre at bo i huset, da der kun males udenfor.
Peter Nowack
18/05-2025
Hermed fremsendes tidsplanen for det annoncerede malerarbejde. Seawest flytter gæster i de nævnte perioder. Tidsplan på malerarbejde i område A. R 130 Rep af de røde huse på bagsiden lukket i uge 23. R 132 Hele bagsiden og 1 gavl Lukket i uge 24. R134 Hele bagsiden og rød gavl. Lukket uge 25. R136 Males det hele på begge sider Lukket uge 26. R138 Rep af sokkel og maling af de røde huse på bagsiden. Lukket uge 34 Hus 140A Rep af træ og maling af gavl. Lukket mandag og tirsdag uge 35. Gavl i hus 152 rep Lukket mandag - onsdag uge 35. R 156 Hele bagsiden og 1 gavl. Lukket uge 36. R 158 Hele bagsiden og en gavl. Lukket uge 37. R 160 Lukket uge 38 Det er aftalt, at plankeværk plettes i de huse, der males. Det er aftalt med Nymindegab Tømrer, at husene gennemgås for råd inden maling.
Peter Nowack
08/05-2025
Bestyrelsen arbejder stadig med at finde det bedste tilbud på internet og fjernsynsprogrammer, og I vil få besked, når vi er klar med et forslag.
Thor Clasen Jonasen
25/04-2025
Kære naboer i Afdeling A Jeg har i dag snakket med Norlys og spurgt, hvad der sker siden de er begyndt at sende regninger ud med fakturadato d. 1. april. De har lovet at vende tilbage til mig senest på tirsdag og fortælle,hvad vi skal gøre. Peter er også i kontakt med dem - bestyrelsen lover at have en melding så snart som muligt. Der følger en opdatering i næste uge. /Thor
Peter Nowack
02/04-2025
Der har været en del husejere og gæster, som har haft en træls oplevelse med, at hoveddøren pludselig hverken vil låse op eller i. Af og til har det været nødvendigt at smadre en rude i døren for at komme ind. Problemet skyldes, at låsestangen i døren bliver slidt og kan sætte sig fast. Det kan også ske i en weekend, og så bliver det rigtig dyrt, når låsesmeden skriver alle tillæggene på. Derfor anbefaler vi i bestyrelsen, at husejere med gamle låsestænger benytter nedenstående tilbud: Udskiftning af stanglås samt dørgreb i husene. Opgaven udføres af Varde låseservice. Vedr. udskift af Stanglåse + greb. Pris 3.500,- kr. + moms Prisen er for udskiftning på hverdage mellem 8- 15 Hvis der er nogle der vil have skiftet lås, kan I sende mail til property, (property.seawest@landal.com) så bestiller de låsesmeden.
Peter Nowack
20/03-2025
Nedenstående forslag er indkommet rettidigt og vil blive behandlet på generalforsamlingen på lørdag. 1. Det er ønskeligt, at der renholdes for ukrudt foran og langs med husene (evt. firmaet som slår græsset). 2. Når det blæser/stormer meget, ses der mange havemøbler m.v., som ligger væltet ude på græsplænen. Det er ønskeligt, at der laves en aftale med evt. Sea West om, et tjet efter kraftigt blæsevejr. så der ser ordentligt ud, når der kommer lejere. Med venlig hilsen Leif Bojsen Poulsen 146E
Peter Nowack
08/02-2025
Indkaldelse til ordinær generalforsamling 2025 Bestyrelsen i Ejerlejlighedsforeningen Delområde A indkalder i henhold til vedtægternes § 10 til foreningens ordinære generalforsamling. Generalforsamlingen afholdes lørdag den 22. marts 2025 kl. 14.00 i hovedbygningen på 2. sal i Sea West, Vesterhavsvej 81, 6830 Nr. Nebel. I overensstemmelse med vedtægterne er dagsordenen følgende: 1. Valg af dirigent. 2. Aflæggelse af årsberetning for det senest forløbne år. 3. Årsregnskab 2024 samt budget 2025 forelægges til godkendelse. 4. Vedtagelse af årligt ejerforeningsbidrag. 5. Valg af 2 medlemmer til bestyrelsen samt 1. og 2. suppleant. Kenneth Hansen og Inge Jessen er villige til genvalg. 6. Valg af revisor. 7. Indkomne forslag iht. vedtægterne. (Indsendes til bestyrelsen senest den 31. jan.). 8. Eventuelt. Kaffe og te samt kage ved generalforsamlingen betales af foreningen. Efter generalforsamlingen er der fælles spisning for ejers regning i restauranten kl. 17.30. (sæsonbuffet) Pris 179,25,- kr. pr. person inkl. 25 procent til husejerne. Drikkevarer betales særskilt. Bemærk: Ved tilmelding til generalforsamlingen sendes mail til vores forretningsfører Karen Marie Andreasen senest den 3. marts 2025 på denne mailadresse: kmbent201@gmail.com I emnefeltet skrives: Generalforsamling område A. I mailen noteres: Navn, antal deltagere, husnummer, kommer kun til generalforsamling / kommer til både generalforsamling og middag. Videre info: Se ejerlejlighedsforeningens hjemmeside: www.ejerforeninga.dk Og vores lukkede FB-gruppe. Søg på: Seawest – ejerforeningen delområde A Med venlig hilsen Bestyrelsen Ejerlejlighedsforeningen Delområde A.
Peter Nowack
06/02-2025
Selv om der på indkaldelsen står, at forslag fremsendes inden den 31. januar iflg. vedtægterne, skal I ikke holde jer tilbage med forslag, da bestyrelsen først mødes den 4. marts. Altså forslag skal være bestyrelsen i hænde senest den 3. marts.
Peter Nowack
26/11-2024
Den ordinære generalforsamling afholdes lørdag den 22. marts 2025 kl. 14.00 i restauranten på 2. sal i centerbygningen, og der bliver buffet om aftenen.
[ 1-10 ] 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 >>
Bestyrelsesmedlemmernes varetagelsesområder (22. marts 2025: ny bestyrelse har ikke konstitueret sig endnu):
 
 Peter
  • Udearealer
  • Kontakt med ledelsen i Seawest
 Kenneth
  •  Indkaldelser, referater og interne dokumenter mv.
 Karsten 
  • Udvendig vedligeholdelse af husene samt forsikringer
Thor
  • Hjemmeside
Inge
  • Økonomi
Thor Clasen Jonasen