INFO

Nedenfor findes diverse informationer som kan være relevant for ejerforeningens medlemmer.

Seawest (centret)

Ledelsen i Seawest Centret har inviteret bestyrelsesformændene for ejerforeningerne i Seawest til ca. 3 årlige dialogmøder, hvor ledelsen i Seawest vil orientere om aktuelle emner, som udlejning, nye tiltag osv.. Endvidere vil der være mulighed for at debatere forskellige emner/spørgsmål som husejerne måtte have. Såfremt du har forslag til spørgsmål/emner som bestyrelsesformanden kan medtage til møderne med ledelsen i Seawest er du meget velkommen til at skrive i "gæste-bogen" nedenfor.

23/12-2020
Kommer der slet ikke nogen informationer, omkring corona og situationen i Seawest, omkring hvad deres åben, og hvad der er lukket ned i denne tid.
10/11-2020
Udvendig sprøjtes der for myrer 1-2 gange om året. Det sørger Ejerforeningen for. Indvendig skal ejeren selv eller Landal sørge for bekæmpelsen.
10/11-2020
Hej, ang sprøjtning mor eks. myrer er det Landal der sørger for det? , det er jo ikke sikkert ejeren er klar over problemet. Freddy Kristensen 150 b.
09/11-2020
Hermed udvalgte punkter fra sidste dialogmøde med Seawes den 22. sept.t: Abonnement fra Mortalin: Som lovet kommer her tilbud på forebyggende bekæmpelse af skægkræ og myrer i boligerne. Der vil være garanti på bekæmpelserne, hvilket vil sige at vi kommer og sprøjter igen uden beregning hvis ikke der er nogen virkning af produktet. Sprøjtning for: Myrer 200,- DKK pr. hus. Skægkræ 300,- DKK pr. hus. (Skadedyr vil ikke kunne svare sig. Det vil være billigere at tilkalde per gang) Og så skal vi have et minimum på 10 huse ad gangen når vi kommer og sprøjter. Heraf en dialog om, hvordan myrer og skægkræ håndteres fremadrettet. Centeret kontakter den enkelte ejer, hvis udfordringen kommer igen. o Ukrudt i afdeling B: SWT griber fat i den enkelte husejer. Leif tilføjer, at der er en ny bro på vej i deres afdeling. SWT er opmærksom på egne udfordring med ukrudt og affaldsspande. o Udskiftning af senge: Vi er i fuld gang. Vi forventer at være færdige i anden uge af oktober. Når nye senge, dyner og puder købes gennem SWT, sørger vi for at markere alle ting med husnummer. Vi får dem hjem af flere omgange grundet logistik. Der er et ønske fra ejerne om, at ejeren kontaktes lige inden udskiftning af gardiner, så det ikke er bestilt af en gammel ejer, hvor regningen kommer til en ny ejer. o Ejerskabt formidling med lignende model som Lalandia: Aftalen virker til at være lignende vores aftalte med ejerskabt formidling. o Opdatering af Flexcontrol i forhold til temperatur i husene: Dette er endeligt kommet igennem! Jubii! o Årlig ejer tur – Opdateret i VIP 2021: Vi venter i spænding på første tur næste år. Turen er indskrevet i VIP Privilegierne for 2021.
28/05-2020
Fra Centerchef Michael Rostholm har vi modtaget flg. vedr. situationen i Seawest: En kort orientering om åbning af faciliteter på Seawest igen den 08.06.2020 Vi åbner stille og roligt op igen den 08.06 Restauranten åbner for take away og a la carte med en begrænset udvalg, restauranten og takeaway vil være muligt torsdag, fredag, og lørdag fra kl 16 til kl 20.30. Der kommer en App som ligger i park App hvor man kan afgive bestillinger til takeaway. Park Appén vil blive opdateret med åbningstider og de aktiviteter der er tilgængelige. Aktiver vil være udendørs, og de fleste vil være ubemandet, men Bollo vil komme i gang på parken, så alle der er her minimum på dages ophold vil kunne møde ham. Butikken åbner for morgenbrød og vil være åben 08.00 til 14.00 alle dage. Receptionen vil være åben alle dage fra kl 08.00 til 15.00. Ang bookinger begynder der at komme tilgang, men vi er bagud i forhold til 2019, der vil i næste uge komme en yderligere opdatering, vi afventer regerings udmelding i morgen fredag, og håber det giver nogle positive melding, så som grænse åbninger, og måske badeland, sportshal osv. Marketing kan se at der er god positiv tilgang på hjemmesiden, de har opdateret med vi åbner igen, og afventer lige i morgen, inden de skruer helt op for markedsføring igen. Ønsker alle en god pinse, og vender tilbage med yderligere opdatering på tirsdag.
08/09-2019
Hej, der er noget jeg gerne vil have at i taler om, til dialogmøde for mig ser det ud til ,at priserne på udlejning går den forkerte vej. Jeg kan se at vi i år , i denne periode får 672 for 3 døgn, hvor vi sidste år fik 688kr for 2 døgn, plus afregning for forbrug, det er da den forkerte udvikling, flere døgn, mere slitage, mindre betaling, det virker forkert i min verden.Hilsen Freddy Kristensen 150b.
31/08-2019
Vi har idag været oppe i Seawest, hvor er det dejligt at se, hvor velholdt omgivelserne er i vores afd A. Men hvor er det skammeligt, at man først skal køre igennem , området ved fælles arealerne, og område over for badelandet, der trænger gevaldigt til græs slåning og vedligehold, det er ikke første gang vi oplever det. Det er for dårligt at det skal se sådan ud.
27/01-2019
Det kunne være rart at få kalenderen tilbage på ejerlogin siden
06/07-2018
Jeg tror i skal tjekke side for spam.
<< 1-10 [ 11-20 ] 21-30 >>

Leverandørtilbud

Nedenfor kan ses forskellige leverandørtilbud som bestyrelsen har vuderet kan være relevant for ejerforeningens medlemmer. Aftaleindgåelse og spørgsmål bedes rettes til de respektive leverandører og ikke til bestyrelsen.

Indvendig maling af skipperhuse: