INFO

Nedenfor findes diverse informationer som kan være relevant for ejerforeningens medlemmer.

Seawest (centret)

Ledelsen i Seawest Centret har inviteret bestyrelsesformændene for ejerforeningerne i Seawest til ca. 3 årlige dialogmøder, hvor ledelsen i Seawest vil orientere om aktuelle emner, som udlejning, nye tiltag osv.. Endvidere vil der være mulighed for at debatere forskellige emner/spørgsmål som husejerne måtte have. Såfremt du har forslag til spørgsmål/emner som bestyrelsesformanden kan medtage til møderne med ledelsen i Seawest er du meget velkommen til at skrive i "gæste-bogen" nedenfor.

26/04-2017
Hej , i skal henvende jer til Irvin fra bestyrelsen, han står for udvendig vedligehold.
Hans Wind og Bente Pedersen
25/04-2017
Jeg ved ikke rigtig hvem jeg skal maile til, men regner med at i sørger for at det kommer rette sted hen Vi bor i skipperhuset 138E og da vi var på ferie i den i Påsken, observerede vi at der er råd i træværket på terrassen omkring terrassedøren. Er det noget andre også har observeret og er det noget der bliver gjort noget ved? Forsikringen må dække eller hva`? Håber at høre fra jer hurtigst muligt!
14/01-2016
Seawest arbejder på at skaffe nogle gode tilbud vedr. møbler m.m. Dette vil også fremgå af referatet fra det seneste dialogmøde, som snart vil blive sendt til alle ejerne.
Jette Krog Hansen
29/12-2015
Hej. Har I fået et leveradørtilbud på ny sofa og nye stole indvendigt?
Jens Wisti Wistisen 154 I
23/08-2014
Tak for en god hjemmeside der kan bruges og med en nem adgangs adresse. Jeg støtter op vedr . de tidligere indlæg. det kan da ikke passe at det eneste vi som ejere må er at betale husleje. Jeg håber at alle husejere vil bruge denne hjemmeside, så vi kan få en en dialog med Sea West. Og få rettet op på de urimelige betingelser vi som husejere lever med.
Freddy Kristensen 150B
20/08-2014
Jeg kan kun give de andre indlæg ret, udlejningen er kun gået en vej i den tid, vi har haft vores lejlighed, desuden fungerer, booking systemet ikke, det kan da ikke passe at man stadig, ikke kan booke på nettet, som ejer.Det kan heller ikke være rigtig, at man ikke kan se mere end 4 uger bagud i bookningen ,vi har jo ingen kontrol med om der bliver afregnet rigtigt.
Jonna Koch 138D
17/08-2014
Jeg tilslutter mig Poul Søndergaard brev, Det booking system SeaWest har er ikke tidssvarende, som jeg før har foreslået SeaWest syntes de skal kigge på det system Esmarch bruger er super godt hvor man kan se alt hvad der er om ens eget hus, booking - økonomi- G ved genganger- afregninger- korrespondance- lejekontragt m.m. Ang. udskiftning af møbler i stuen, må man selv om hvad vi sætter ind i husene eller er der mulighed for et samlet indkøb af mere konfortable møbler, vores er snart så falmede af solen at det er pinligt at se på.. Jeg kunne godt tænke mig at få en opgørelse over hvad hvert enkelt hus lejer ud for om året i kr, og belægnings % vi har været med fra start og syntes måske godt belægningen kunne være bedre, men ved da også at i ikke kan gå ud på gaden og trække dem ind, og ved også at SeaWest gør meget. Jeg syntes at hvis udlejningen ikke går op bør brugervederlaget også gå nedaf lige som vores indtægt.. Et lille suk, håber i kan bruge lidt... Et plus rengøringen syntes vi er OK. MVH. Jonna Koch 138D
Poul Sondergaard, 154F
16/08-2014
Kære Ejerforening, Jeg mener helt klart 21 dags reglen om booking af eget hus bør afskaffes. Jeg er til dagligt bosiddende I Hong Kong og jeg kan ikke booket mit eget hus når jeg skal bruge det, da jeg først 21 dage før afrejse ved om jeg kan få det på mine ture til DK. Ydermere så bruger mange af mine venner også mit hus (ligesom jeg også låner deres ind imellem) og dette er også besværligt når huset kun kan books med så kort varsel. Det må jo ligesom være I alles interesse at der kommer så mange ud til Seawest og lægger penge oppe I hovedbygningen og jeg kan se med den udlejnings % som Seawest selv præsenterer så kommer der alt for få mennesker igennem systemet. Jeg håber på dette bliver taget op med Seawest og ændret inden 2015, alternativt overvejer jeg seriøst at trække mig fra udlejning igennem Seawest, de lejer simpelthen mit hus alt for lidt ud til det kan svare sig for mig måske selv at skulle bo på hotel I en uge når jeg er I DK ind imellem, det koster næsten mere end hvad Seawest udlejer lejligheden for på årsbasis. M.v.h. Poul Søndergaard, 154F
<< 1-10 11-20 [ 21-30 ]

Leverandørtilbud

Nedenfor kan ses forskellige leverandørtilbud som bestyrelsen har vuderet kan være relevant for ejerforeningens medlemmer. Aftaleindgåelse og spørgsmål bedes rettes til de respektive leverandører og ikke til bestyrelsen.

Indvendig maling af skipperhuse: