|
|
|
Freddy Kristensen | 02/01-2019 | Jeg mener vi har fået en mail på et tidspunkt, hvor de skrev , at de ikke kunne tilbyde opbevaring, pga. forsikring. |
|
|
|
|
Per Nielsen, 136E | 28/12-2018 | Er der nogen der ved hvorfor vores havemøbler ikke bliver opmagasineret i år?, sidste år da vi var deroppe var møblerne væk fra husene i oktober, men i år er de stadig ved husene nu?. |
|
|
|
|
Allan Bernhard | 24/10-2018 | Vi (bestyrelsen) har igen vendt problemet med manglende lys med Seawest som oplyser at de arbejder på at få forholdet i orden - så indtil videre afventer vi og ser om de ikke får styr på det inden så længe. |
|
|
|
|
Kjeld Holm-Nielsen | 23/10-2018 | 23.10.2018 kl. 19:35
Beklageligvis er der "igen" ikke noget gadelys eller lys ved hus numrene i Ejerafd. A.
Dette til orientering. Håber de ansvarlige for området ser denne notits og gør noget ved det.
Mvh
Kjeld Holm-Nielsen
Kjeld |
|
|
|
|
Karsten Clemmensen | 09/10-2018 | Efter en lille rundtur i vores dejlige område A, ja så mangler der stadig lys i lamper over husnumre.
Jeg mailer til Peter Nowack om problemet hurtigst muligt, da gæsterne jo skal kunne finde det rette hus, uden at skulle lede med mobil-lys.
Vh. Karsten Clemmensen/142A |
|
|
|
|
Kjeld Holm-Nielsen | 11/09-2018 | IGEN manglende lys i Ejerområde A.
Vi har flere gange oplevet manglende lys i juli. Det kan pga. "den lyse tid" accepteres. Vi ankom til vores hus d. 9.9.om aftenen til et (igen) mørklagt Afd. A. Orienterede receptionen om mørklægningen, som både gælder lyset ved selve huset (nr. skilt), men også ved P plads og gangarealer. De kender til problemet, men kan åbenbart ikke gøre noget ved det. Hvad vi de ansvarlige i bestyrelsen gøre ved problemet? Har I overvejet opsætning af høje lamper med solceller? Kunne være i et antal af 3 - 5 stk. ved p - plads og ved et par af de centrale grønne områder, nær gangstierne.
mvh
Kjeld/130E |
|
|
|
|
Kjeld Holm-Nielsen | 11/09-2018 | IGEN manglende lys i Ejerområde A.
Vi har flere gange oplevet manglende lys i juli. Det kan pga. "den lyse tid" accepteres. Vi ankom til vores hus d. 9.9.om aftenen til et (igen) mørklagt Afd. A. Orienterede receptionen om mørklægningen, som både gælder lyset ved selve huset (nr. skilt), men også ved P plads og gangarealer. De kender til problemet, men kan åbenbart ikke gøre noget ved det. Hvad vi de ansvarlige i bestyrelsen gøre ved problemet? Har I overvejet opsætning af høje lamper med solceller? Kunne være i et antal af 3 - 5 stk. ved p - plads og ved et par af de centrale grønne områder, nær gangstierne.
mvh
Kjeld/130E |
|
|
|
|
Karsten Clemmensen Hus 142 A | 13/04-2018 | Hej Joan.
I er ikke alene med jeres problemer i husene..
Vi har oplevet bl.a. at standerlampe var gemt væk i skabet v/trappen, den var ødelagt, og vi fik ingen besked, selvom at rengøringspersonalet havde været i huset.
Seawest kunne lære noget af Lalandia, der skal rengøringen tjekke alt inventar, samt krydse af på en seddel udskrevet til netop de huse som de gør rent i, (mangelliste og fejl)
som så skal afleveres til en opfylderbil der kører rundt mellem husene og lægger rene dyner og mangel på service ind samme dag.
Tekniske fejl bliver overgivet straks til Håndværkervagten, som laver det samme dag hvis muligt.. |
|
|
|
|
Joan Buchholtz | 06/04-2018 | Hvis nogen mangler en meget flot træstol med mørkt stofsæde har vi afleveret en der stod i vores hus den 9. Marts. Til teknisk personale. Den var magen til dem 144 F bl.a har stående, kunne vi se ved at gå tur langs husene ??
Hvis andre tilgengæld har fået en ekstra sengelampe i soveværelset, eller en bageplade i mat krom metal hører vi gerne fra jer.
Hvad gør vi når så dyre ting forsvinder.?? Ledelsen i Seawest er tavse som graven og svarer ikke på henvendelser om erstatningskrav.
Vi er ret frustrerede over gang på gang selv at skulle betale for ødelagte ting.
Vh Joan og Kenneth Buchholtz 144C |
|
|
|
|
Peter Nowack | 21/03-2018 | Problemet med lyset udendørs er nu klaret. Seawest har udskiftet relæet, så nu skulle der være lys fremover. |
|