"Over hækken"

Skriv her spørgsmål, debatoplæg mv. som du vil snakke med de øvrige medlemmer om.
Skriv besked...
Kjeld Holm-Nielsen
12/10-2021
Der er atter problemer med det udvendige lys i området, inklusiv lys i lamperne ved husnumre. Har meldt det i receptionen. De spørger til om man er lejer eller ejer. Er man ejer, er det ikke noget Receptionen skal tage sig af. Her skal man ejer, selv sørge for, at bestyrelsen tager affære. Det er, efter min mening, en utrolig dårlig service, som receptionen her yder. De burde tage det til sig, som en hjælp for deres gæster, så disse kan færdes sikkert i den mørke tid. Fortalte medarbejderen, at de to sidste (høje) gadelys, ikke har virket meget længe. Det er de 2 sidste lamper, som ender ved fortorvet, tættest på 130 husene. Tager den ansvarlige i bestyrelsen affære. Eventuelt får lavet en nemmere arbejdsgang med hensyn til fejlmelding/orientering til bestyrelsen?
Hans-Jørgen Jagd
11/09-2021
Bare som opfølgning på mit opslag af 16/8. Fik 4 henvendelser fra forskellige ejere, og idag har vi aftalt at købe en af disse, så har ikke brug for flere henvendelser - men tak for tilbudene. ses deroppe :) mvh Hans-Jørgen
Hans-Jørgen Jagd
16/08-2021
Til husejerne i afd A. Vi kigger efter et hus i området. Skal være godt beliggende, hvilket efter vores opfattelse er husene længst væk fra hovedvejen. Overvejer du at sælge i nær fremtid kan du ringe /sms til 61303208. Der er 23 stks til salg lige nu. Men vi vil helst handle direkte med ejer som ved mest om huset, og som også kan sælge billigere når der ikke skal betales for mægler. Det er meget enkelt at handle hus privat, men mæglere gøre ofte hvad de kan for at komplicere det. Vi skal heller ikke bruge eltjek, huseftersyn eller ejerskifteforsikring så der kan spares mange omkostninger. Vi køber kontant med overtagelse efter dit ønske, hvis prisen er rigtig.
Karsten Christensen 158D
05/04-2021
Har her i påsken observeret at mange er begyndt at bruge dagrenovationspladserne til storskrald, bestyrelsen henstiller til at folk selv kører deres ting på storskrald, da det er en omkostning for foreningen, hvilket ikke er rimeligt at alle skal betale for at få disse ting fjernet.
Peter Nowack
04/04-2021
Bestyrelsen har oprettet en lukket gruppe for medlemmer af Ejerforening A. I vil få en mail med navnet på denne gruppe snarest, så I kan søge om optagelse. Karsten og Inge fra bestyrelsen er administratorer på siden.
Grethe
01/04-2021
God ide Per :)
Per Nielsen, 136E
31/03-2021
Kunne det være en idé i lighed med Afd. C at have en lukket Facebook gruppe, kun for ejere, hvor man nemmere kunne diskutere emner med hinanden. Når det her er det eneste forum vi har så hænger vi jo også vores vasketøj ud her, hvilket vi form. ikke ønsker. Det kunne også være småting som at vi f.eks. i weekenden bemærkede at der var stillet en lænestol ud på en terrasse i et tomt hus. Det fortalte vi så til receptionen istedet der tog den ind.
Peter Nowack
30/03-2021
Landal har sendt priser på forskellige møbler ud til alle ejerne. Dette skal betragtes som et tilbud for husejere, der gerne vil have lidt inspiration og i forvejen har planer om nye møbler. Mange huse har igennem de senere år fået nye møbler og har ikke behov for en udskiftning. Jeg ved også, at en del husejere har et godt samarbejde med Lauridsen Møbler i Nr. Nebel. Det er også helt ok. Det ideelle er selvfølgelig, at alle huse bliver udlejet gennem Landal, så vi kan få så god en formidlingsaftale som muligt. Men det står alle frit for at prøve andre udlejningsfirmaer. Jeg har imidlertid kun hørt, at dette giver en masse problemer og i hvert fald ikke flere penge til husejerne. Det har også vist sig at være en stor ulempe ved et evt. hussalg. Endelig gør det arbejdet sværere ved renoveringer af husene, da vores håndværkere ikke kan få adgang via kode fra Landal. Jeg har også erfaret, at flere efter års alternative udlejninger vender tilbage til Landal. I øvrigt er det ikke hensigtsmæssigt at kritisere Landal her på hjemmesiden, da det vel kun kan have en negativ effekt på huspriserne. Mail i stedet til mig. Bare et godt råd. Jeg tager jeres bemærkninger med til mødet om formidlingsaftalen den 20. april
Grethe og Torben 130B og 144B
30/03-2021
Vi kan kun tilslutte os de andres kommentarer vedr udlejning/Landal. Og samtidig, så synes vi virkelig at det er flabet at få tilsendt en mail om et ønske om nye møbler for at gøre husene ens. Vi har skiftet stort set alle møbler i begge vores huse, og selvom det måske ikke er meningen, så synes jeg at det er for dårligt at husene ikke er tjekket inden I sender en sådan mail ud. Samtidig er vi rystet over at finde ud af at de gange vi har været i vores huse for at renovere eller hovedrengøre, at vi så potientielt har mistet udlejninger i begge huse. Vi synes, som nogle af de andre også at der skal kigges nærmere på fordelingsprocenten, da det er os der har alle udgifter vedr vores huse. Både på fordelingen af udlejningen og på el. Her tænker vi især på at Landal tjener på el når vi ejere er i husene
30/03-2021
Det er os der har husene , det er os der betaler for adgangen til badeland , TV / Internet , Genbrugsordning, Flexcontrol, samt står for det udvendige vedligehold i vores afdeling Landal har kun udgift til at styre Bookningerne / Markedsførring / Rengøring Måske det var en god ide at få det med til næste generalforsamling , og så kigge på procentfordelingen mellem Landal og Ejer, jeg synes selv den er helt skæv Og deres VIP fordele har ikke den store værdi , specielt ikke efter at Wellness ikke er med mere
<< 1-10 11-20 [ 21-30 ] 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 >>
Thor Clasen Jonasen