"Over hækken"

Skriv her spørgsmål, debatoplæg mv. som du vil snakke med de øvrige medlemmer om.
29/03-2021
Det med manglende udlejning, kan vel ikke komme bag på nogen, vi har ingen gæster haft siden d, 12 dec, og med hensyn til møblerne, kan jeg kun give dig ret, desuden er der mange der har skiftet møblerne inden for de sidste år, vi har ihvertfald, og så længe vores møbler er i orden, kan de ikke pålægge os at skifte dem ud.
29/03-2021
Landal gør sikkert, hvad man kan for at leje vore huse ud, men det er svært i øjeblikket. Jeg har ikke hørt, at andre udlejningsfirmaer kan gøre det bedre. Hvis husejere gør opmærksom på, at huset skal renoveres i en periode, tæller det ikke med som en booking. Hvis I ikke lejer ud gennem Landal, mister I jo muligheden for at få service gennem centret, og vi kan i ejerforeningen ikke umiddelbart få adgang til jeres hus, hvilket besværliggør vores renoveringsarbejde.
Joan Buchholtz
29/03-2021
Vi må ærligt indrømme at vi også kraftigt overvejer at begynde at udleje gennem andet bureau, da Landal kun har formået at udleje vores hus 1 eneste dag i 2021indtil dd. Vi har tilladt os selv at benytte huset i 2 weekender men indenfor de 14 dage før, hvor huset ikke var udlejet. Når vi så finder ud af, at vi straffes for selv at være i huset, hvor der bl.a er lavet hovedrengøring, bliver jeg harm ! Alt er renoveret og der er udskiftet møbler løbende. Jeg synes det er på tide at vi snart får mere kredit fra Landal og så fantastiske er deres VIP fordele i vores optik heller ikke. Da vi købte var det også pga. Wellness afdelingen, som nu formentlig skal nedlægges. Den møbelpakke der er valgt bryder jeg mig personligt ikke om, da den ikke just er børnevenlig til chokoladefingre mm. Ej heller særlig robust. Vi ved jo at der både hoppes på borde og stole og det ser temmelig skrøbeligt ud. Jeg synes Landal glemmer, at det er vores huse og ikke deres. Blot en mening ! Mvh Joan Buchholtz
28/03-2021
Flere husrækker er jo istandsat og malet gennem de seneste år. Fem rækker er ved at blive klar til maling her i maj / juni. Derfor er det nu 148 rækken, der står for tur og herefter sikkert 150 rækken.
Per Nielsen
28/03-2021
Hej Peter. Hvorfor er jeres husrække så hårdt ramt som jeg kan se det er, altså af råd ud mod terrassen? Det er jo meget voldsommere end de fleste andre husrække? Forsiderne ovre i jeres og de omkringliggende rækker er jo også mere medtaget af alger?
Lars Rømer
27/03-2021
Jeg har ikke huset i nogen form for udlejning. Er der i forbindelse med ventilerne behov for adgang til huset 146f må i endelig skrive, så vil jeg få lavet en adgang.
26/03-2021
Vi er ved at få sat udluftningsriste i enderne og to udluftningsventiler på terrassesiden for at få luftfugtigheden ned bag brædderne i rækkerne nr. 130, 140, 142, 146 og 158. Desuden bliver der sat en ekstra udluftningsventil i disse huse i stuen. De nævnte husrækker vil herefter i maj / juni blive malet. I husrække 136 har nogle husejere selv eksperimenteret med ekstra udluftningskanaler for egen regning. Husrække nr. 148 bliver totalrenoveret med nye brædder, riste og ventiler som en form for prototype. Herefter skal en kommende generalforsamling tage stilling til, om det er sådan, vi renoverer husene fremover.
Per Nielsen, 136E
26/03-2021
Hej Peter. Tak fordi i tager mit emne op ved ejerforeningsmøde. Jeg er heroppe lige nu og som jeg kan se det ser det ud til at der er sat ventiler, det nye system, i min. 3 husrækker, og et enkelt hus ved siden af mit 136F. Var det ikke meningen at det kun var en række, som man indledningsvis forsøgte sig med, for at se effekten? og det ser umiddelbarta også ud til at der er forskel på hvor mange ventiler man sætter i ud mod terrasen. I 136 F er der 2 ventiler mere end i øvrige rækker, lige over terrassedøren.
Per Nielsen, 136E
Torben og Pia, hus 134 C
26/03-2021
Hvis det forholder sig sådan, at ejerbooking tæller med i udlejningsstatistik, vil vi foreslå, at ejerbookinger foretaget indenfor 14 dage før ophold ikke påvirker den samlede udlejning. Det må være i Landals interesse, at der er liv i husene i yderperioderne. Vi mener, vi tidligere er informeret om at disse ophold ikke tæller med!
<< 1-10 11-20 21-30 [ 31-40 ] 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 >>