Foreningens formål

"Foreningens formål er at varetage medlemmernes fælles anliggender, herunder at varetage de anliggender, der er knyttet til at være ejer af en feriebolig med andel i fællesarealer og fælles indretninger og enten i eget regi eller via tredjemand at administrere, renholde og vedligeholde alle fællesindretninger og -arealer samt vedligeholde bygninger udvendigt."

Bestyrelsen og nyheder

Bestyrelsen består af følgende:
 Formand Peter Nowack (148D) 25 60 94 05  nowack8@icloud.com
 Næstformand / sektretær Kenneth Hansen (160B)  40 10 41 00 kennethhansen_@hotmail.com
Thor Jonasen (144D)
31 66 12 21 jonasen1@gmail.com
 Medlem Karsten Brunsgaard ()   kb@tjaereborg-maler.dk
 Kasserer Inge Jessen (142A) 22 12 62 54  ingegyvellunden@gmail.com

Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøder efter behov - typisk 2-4 fysiske møder og løbende mailkorrespondance. Bestyrelsen er ulønnet og hvervet forestås i fritiden.

Nyheder fra bestyrelsen
Allan Bernhard
17/09-2014
Jeg har d.d. talt med Søren og han forsikrede at opholdet på de 10/14 dage ikke bliver forlænget og såfremt dette skulle overvejes igen engang, vil ejerne eller bestyrelserne blive inddraget i sådan en beslutning. Min formodning er således at denne "sag" stille og roligt går i sig selv igen.
17/09-2014
Tak for svaret, håber i følger det tæt,hvis den udtagelse han skulle været kommet med passer, har man ihvertfald et problem, og selvfølgelig skal de mennesker hjælpes, men det vil være den visse død for Sea West, hvis aftalen udvides med Røde Kors.
Allan Bernhard, best.formand
16/09-2014
I bestyrelsen er vi ikke bekendt med yderligere end det Seawest har informeret om i dag, så jeg har ingen bekræftelse fra Søren Sandberg omkring det Jonna skriver. Bestyrelsen er helt enig i at Seawest ikke må fungere helt eller delvis som asylcenter. Personligt mener jeg bestemt at vi som samfund skal hjælpe disse mennesker som er i en tragisk situation, men der findes utvivlsomt mange andre alternativer og jeg mener ikke at man kan blande et feriecenter med betalende gæster, sammen med et asylcenter. Jeg vil tage kontakt til Søren Sandberg herom og forhåbentlig få en bekræftelse på at asylansøgernes ophold ikke forlænges udover de 10/14 dage.
16/09-2014
Hej Allan, kan vi få flere informationer ang. Udlejning til Røde kors,det som Jonna Koch skriver lyder godt nok ikke godt i mine ører,der vil da ved Gud ikke komme gæster i husene hvis det bliver brugt som asylcenter,ikke at jeg har noget imod asylansøgere, men det hun skriver lyder da fuldstændig sindssygt ,det mener jeg da ikke at Søren Sandberg har hjemmel til.håber at høre nærmere, det er vel ikke meningen at udlejningen skal spoleres helt.
<< 1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 [ 131-140 ]
Bestyrelsesmedlemmernes varetagelsesområder:

• Udearealer
  • Kontakt med ledelsen i Seawest
 Kenneth
  •  Indkaldelser, referater og interne dokumenter mv.
 Karsten
  • Udvendig vedligeholdelse af husene samt forsikringer
Thor
  • Hjemmeside