Foreningens formål

"Foreningens formål er at varetage medlemmernes fælles anliggender, herunder at varetage de anliggender, der er knyttet til at være ejer af en feriebolig med andel i fællesarealer og fælles indretninger og enten i eget regi eller via tredjemand at administrere, renholde og vedligeholde alle fællesindretninger og -arealer samt vedligeholde bygninger udvendigt."

Bestyrelsen og nyheder

Bestyrelsen består af følgende:
 Formand Peter Nowack (148D) 25 60 94 05  nowack8@icloud.com
 Næstformand / sektretær Kenneth Hansen (160B)  40 10 41 00 kennethhansen_@hotmail.com
 Medlem
Thor Jonasen (144D)
31 66 12 21 jonasen1@gmail.com
 Medlem Karsten Brunsgaard ()   kb@tjaereborg-maler.dk
 Kasserer Inge Jessen (142A) 22 12 62 54  ingegyvellunden@gmail.com

Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøder efter behov - typisk 2-4 fysiske møder og løbende mailkorrespondance. Bestyrelsen er ulønnet og hvervet forestås i fritiden.

Nyheder fra bestyrelsen
21/09-2020
Vi er selvfølgelig også underlagt regeringens restriktioner p.g.a. Covid19. Vi fulgte simpelthen bare regeringens retningslinjer om højst at være 50 personer til stede.
Per Nielsen
21/09-2020
Det tænker jeg nu nok kan udfordres, når man dagen forinden sender en besked ud om at man ikke kan møde op, og lukker for deltagelse.... Men glæder mig til der kommer orientering ud om hvad GF har belsuttet omkring udskiftning af yderbeklædning.
20/09-2020
De fremmødte konstaterede, at generalforsamlingen var lovlig, og alle de fremmødte fik mulighed for at deltage. Ejerforeningens vedtægter omhandler ikke mulighed for urafstemning.
Per Nielsen
19/09-2020
Kære Bestyrelse. Jeg tænker ikke at Generalforsamlingen er lovlig når der pga. Corona gives forhindringer for at medlemmerne møder op og deltager. Herunder tænker jeg at der ved GF skal tages stilling til nogle meget afgørende forbedringer på husene, og omkostninger der er forbundet dermed. Jeg er selv for udskiftning som fremlagt af bestyrelsen, da jeg mener at det er den bedste økonomiske løsning for ejerne. Men mener at det skal foregå på en lovformlig måde. Bestyrelsen kan evt. beslutte at sende spørgsmålet om udskiftning yderbeklædning ud til urafsteming blandt medlemmerne. Så er man sikre på at alle ejere har haft mulighed for at tage stilling til forslaget. Mvh. Per Nielsen
18/09-2020
Ved generalforsamlingen i morgen, lørdag den 19. sept. kl. 15, er der tilmeldt 48 personer. Vi er derfor nødt til at lukke for flere deltagere af hensyn til de nye corona restriktioner. Det vil altså ikke være muligt bare at møde op, hvis man ikke er tilmeldt. De tilmeldte bliver afkrydset ved indgangen. Generalforsamlingen holdes i den gamle restaurant på 2. sal i centerbygningen. Da der nu er tale om et mødelokale, ved jeg ikke, om det er nødvendigt med mundbind, indtil man sidder ned. Men tag det gerne på ved indgangen, indtil I sidder ned.
Freddy Kristensen
18/09-2020
Der er forhåbentlig indhentet mere end 1 tilbud, på så stor en opgave.
17/09-2020
Under dokumenter vil I nu kunne se et tilbud vedr. udskiftning af facadebeklædningen. Jeg mener, at dette tilbud også løser problemerne vedr. udluftningen. Projektet bliver nøjere gennemgået på vores generalforsamling, hvor der bliver mulighed for at stille alle relevante spørgsmål.
Freddy Kristensen
16/09-2020
Vil problemerne angående udluftningen blive løst ved udskiftning af beklædning, og hvad med garanti.?
16/09-2020
Det vil i længden være for dyrt at blive ved med at skifte angrebne brædder ud og male dem igen og igen. Derfor har vi i bestyrelsen nu fået et tilbud fra tre lokale håndværksmestre. Udskiftningen til Ivor Plank eller tilsvarende materiale af bedste kvalitet vil beløbe sig til ca. 50.000,- kr. pr. hus. Dette beløb kan fordeles over 5 år. Efter denne flotte løsning vil husene sikkert stige i værdi. I øjeblikket er det nærmest umuligt at sælge husene, da køberne afventer en løsning på husproblemerne. Herefter sparer ejerforeningen nok over 300.000,- kr. om året. Samtidig mister vi ikke lejeindtægter i sommerperioden, når malerarbejdet jo skal foregå. Ved generalforsamlingen på lørdag bliver hele projektet gennemgået og sat til afstemning. Det bliver samlet set dyrere, hvis vi udsætter beslutningen.
Bitten Friis Nissen
15/09-2020
Tak for information fra byggesagkyndig, dog fortæller rapporten ikke hvordan skaderne på bedst mulige måde kan udbedres og samtidig har vi inden mødet lørdag ikke modtaget information om udbedring eller materialevalg for projektet og hvorvidt dette sendes i udbud. Vi henstiller derfor endnu engang til at vi ikke stemmer om brug af ejers midler uden grundlæggende information herom - det vil blive som at underskrive en blankocheck til en håndværker der har udbedret skader uden at det reelt er blevet bedre. Hilsen Bitten & Michael Hus 142B
<< 1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 [ 81-90 ] 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 >>
Bestyrelsesmedlemmernes varetagelsesområder:

Peter
  • Udearealer
  • Kontakt med ledelsen i Seawest
 Kenneth
  •  Indkaldelser, referater og interne dokumenter mv.
 Karsten
  • Udvendig vedligeholdelse af husene samt forsikringer
Thor
  • Hjemmeside