Foreningens formål

"Foreningens formål er at varetage medlemmernes fælles anliggender, herunder at varetage de anliggender, der er knyttet til at være ejer af en feriebolig med andel i fællesarealer og fælles indretninger og enten i eget regi eller via tredjemand at administrere, renholde og vedligeholde alle fællesindretninger og -arealer samt vedligeholde bygninger udvendigt."
 
 

Bestyrelsen og nyheder

Bestyrelsen

Bestyrelsen består af følgende: 
 Formand Peter Nowack (148D) 25 60 94 05  nowack8@icloud.com 
 Næstformand / sektretær Kenneth Hansen (160B)  40 10 41 00 kennethhansen_@hotmail.com
 Medlem
Thor Jonasen (144D)
31 66 12 21 jonasen1@gmail.com
 Medlem Karsten Brunsgaard ()   kb@tjaereborg-maler.dk
 Kasserer Inge Jessen (142A) 22 12 62 54  ingegyvellunden@gmail.com 
 
Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøder efter behov - typisk 2-4 fysiske møder og løbende mailkorrespondance. Bestyrelsen er ulønnet og hvervet forestås i fritiden.
 
 
Nyheder fra bestyrelsen
Skriv besked...
Peter Nowack
11/02-2021
Ja, de sidste ventiler vil blive monteret inden maling. Men vi har et problem med at komme ind i de huse, som ikke bliver lejet ud gennem Landal. Her må vi så til den tid kontakte de enkelte husejere.
Lars Rømer
10/02-2021
Tak for informationen. Hvordan er det med montage af de sidste ventiler til soverum? Er det inden maling af facaden? Mvh Lars 146F
Lars Rømer
10/02-2021
Tak for informationen. Hvordan er det med montage af de sidste ventiler til soverum? Er det inden maling af facaden? Mvh Lars 146F
Peter Nowack
09/02-2021
Vi afventer stadig, hvornår vi kan holde vores næste generalforsamling. Efter påske vil vi få malet husrækkerne nr. 130, 140, 142, 146 og 158, der er istandsat og kun mangler de ventiler, som skal udlufte bag træbeklædningen. Mange af de udvendige håndtag på terrassedørene er knækket af og vil blive udskiftet. Når vejret tillader det, vil vi udskifte træbeklædningen på terrassesiden på række nr. 148 med nyt træ og isætte udluftningsventiler. Ved indgangspartiet skiftes kun de slidte og rådnede brædder. Herefter vil I få mulighed for at besigtige resultatet og komme med kommentarer, inden vi senere går i gang med flere husrækker på tilsvarende måde. Udgifterne beløber sig til ca. 25.000,- kr. pr. hus inkl. moms. Vedligeholdelsesudgifterne er desværre stigende de kommende år, og vi er nødt til at forhøje medlemsbidraget til 13.000,- kr. pr. hus. I får en opkrævning til betaling i maj måned. Hybenhækkene er blevet klippet, og Hermans Haveservice er i gang med at skære toppene af træerne mod vest, så husejerne her kan få mere sol på terrasserne til sommer. På siden "Over hækken" kan I finde et nyt tilbud på indvendig maling. Under dokumenter finder I årsregnskabet for 2020, som jo afventer generalforsamlingens godkendelse.
Peter Nowack
12/01-2021
Vi har modtaget rapporten fra vores konsulentfirma vedr. skipperhusenes udvendige beklædning, og i samarbejde med Svend Frederiksen og et tømrerfirma arbejder vi nu på en løsning med udskiftning af og maling af nye brædder på begge sider inden opsætning. Samtidig skal der isættes ventiler til udluftning samt fugning omkring døre og vinduer m.m. Denne løsning vil blive drøftet på et kommende bestyrelsesmøde og vil blive forelagt generalforsamlingen, som muligvis må udskydes som følge af restriktionerne vedr. Corona. Vi giver besked umiddelbart efter den 17. januar.
Peter Nowack
04/12-2020
Vi har i dag fjernet angrebne brædder i et par huse. I morgen lørdag den 5. december bliver husene så besigtiget af vores rådgivende ingeniør og bestyrelsesmedlemmer m.m. Vi vil herefter bede ingeniørfirmaet fremkomme med analyser af, om vi via udluftningsventiler og andre foranstaltninger med fordel kan fortsætte med vedligeholdelse af husene, som vi har gjort igennem mange år. I vil høre nærmere, inden vi den 6. februar mødes til generalforsamlingen, hvor vi skal træffe beslutning om den udvendige beklædning. Jeg har her i aften gået rundt og noteret, hvor vi skal have skiftet de udgåede pærer i lamperne. De vil blive udskiftet i den nærmeste fremtid.
Peter Nowack
03/12-2020
Generalforsamlingen 2021 bliver afholdt lørdag den 6. februar kl. 15 i Seawest på 1. salen. Aftensmaden bliver der mulighed for at spise sammen samme aften kl. 18.00. Dagsorden og prisen på generalforsamlingen udsendes snarest.
Peter Nowack
27/11-2020
Generalforsamling 2021: Vi har spurgt ledelsen i Seawest, om vi kan holde generalforsamling lørdag den 6. februar, men har endnu ikke fået bekræftet, at det kan lade sig gøre. Vent derfor lige et par dage med at booke jeres hus, indtil vi får endelig besked. Grundene øst for Seawest er ganske rigtig sat til salg, men ejerne og gæsterne i de kommende huse vil iflg. Landal ikke få brugsret til badelandet.
Torben Hedegaard
26/11-2020
Er der noget nyt mht. GF dato i 2021? Der begynder heldigvis at komme bookinger ind for februar og marts og det ville være rart at kunne booke eget hus for at have mulighed for at deltage i GF. Mvh. Pia og Torben 134C
Per Nielsen
26/11-2020
Jeg mener selvfølgelig oppe bag ejerforening C, bag Fiskerhusene...
<< 1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 [ 61-70 ] 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 >>
Bestyrelsesmedlemmernes varetagelsesområder:
 
 Peter
  • Udearealer
  • Kontakt med ledelsen i Seawest
 Kenneth
  •  Indkaldelser, referater og interne dokumenter mv.
 Karsten 
  • Udvendig vedligeholdelse af husene samt forsikringer
Thor
  • Hjemmeside
Inge
  • Økonomi
Thor Clasen Jonasen