Foreningens formål

"Foreningens formål er at varetage medlemmernes fælles anliggender, herunder at varetage de anliggender, der er knyttet til at være ejer af en feriebolig med andel i fællesarealer og fælles indretninger og enten i eget regi eller via tredjemand at administrere, renholde og vedligeholde alle fællesindretninger og -arealer samt vedligeholde bygninger udvendigt."

Bestyrelsen og nyheder

Bestyrelsen består af følgende:
 Formand Peter Nowack (148D) 25 60 94 05  nowack8@icloud.com
 Næstformand / sektretær Kenneth Hansen (160B)  40 10 41 00 kennethhansen_@hotmail.com
 Medlem
Thor Jonasen (144D)
31 66 12 21 jonasen1@gmail.com
 Medlem Karsten Brunsgaard ()   kb@tjaereborg-maler.dk
 Kasserer Inge Jessen (142A) 22 12 62 54  ingegyvellunden@gmail.com

Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøder efter behov - typisk 2-4 fysiske møder og løbende mailkorrespondance. Bestyrelsen er ulønnet og hvervet forestås i fritiden.

Nyheder fra bestyrelsen
22/02-2022
Vi forventer, at skaderne bliver udbedret af Landal.
20/02-2022
Man kan vel med rimelighed forvente, at Landal står for at udbedre skaderne, eller er det naivt at tro?
17/02-2022
Tirsdag den 10. februar var der dialogmøde med Centerchef Max Hansen og den nye tekniske chef Jan Lydicksen. Vi påpegede meget kraftigt, at chaufførerne skal have et kursus i at følge stierne. Det lovede ledelsen at tage hånd om. Referatet fra mødet burde dukke op i uge 8.
17/02-2022
Vi har været en tur rundt i vores område, i tirsdags må nok indrømme at jeg var rystet,det kan åbenbart ikke lade sig gøre, at service vognene, kan køre på belægningen, ved næsten alle hjørner var græsset pløjet op, selv om der var lagt plantesten, så kører man bare længere ud i græsset, det er træks at vi betaler så mange penge, for at området bliver holdt pænt. Og man så fra medarbejdernes side åbenbart har så travlt, At man bare kører som det passer bedst,tror man skal have en snak med servicelederen, så travlt skal man ikke have.
10/02-2022
Indkaldelse til ordinær generalforsamling Bestyrelsen i Ejerlejlighedsforeningen Delområde A indkalder i henhold til vedtægternes § 10 til foreningens ordinære generalforsamling. Generalforsamlingen afholdes lørdag den 26. marts 2022 kl. 14.00 i hovedbygningen på 2. sal i Sea West, Vesterhavsvej 81, 6830 Nr. Nebel. I overensstemmelse med vedtægternes § 10 er dagsordenen følgende: 1. Valg af dirigent. 2. Aflæggelse af årsberetning for det senest forløbne år. 3. Årsregnskab 2021 samt budget 2022 forelægges til godkendelse. 4. Vedtagelse af årligt ejerforeningsbidrag. 5. Valg af 3 medlemmer til bestyrelsen samt 1. og 2. suppleant. Karsten Christensen og Peter Nowack ønsker genvalg. Irvin Christensen stopper. 6. Valg af revisor. 7. Indkomne forslag iht. vedtægterne. 8. Eventuelt. Kaffe og te ved generalforsamlingen betales af foreningen. Efter generalforsamlingen er der fælles spisning for ejers regning i restauranten kl. 18.00. Pris kr. 198,- pr. person inkl. drikkevarer for hovedret og dessert. Bemærk: Ved tilmelding til generalforsamlingen sendes mail til vores forretningsfører Karen Marie Andreasen senest den 16. marts 2022 på denne mailadresse: kmbent201@gmail.com I emnefeltet skrives: Generalforsamling område A. I mailen noteres: Navn, antal deltagere, husnummer, kommer kun til generalforsamling / kommer til både generalforsamling og middag. Videre info: Se ejerlejlighedsforeningens hjemmeside: www.ejerforeninga.dk Med venlig hilsen Bestyrelsen Ejerlejlighedsforeningen Delområde A.
23/12-2021
Alle vore huse skulle nu have fået isat tre ventiler til udluftning, og i enderne er der indsat udluftningsriste. I ønskes alle en glædelig jul. Vi ses næste år, hvor generalforsamlingen er fastsat til lørdag den 26. marts.
19/12-2021
Er der nogen der ved, hvad Der er kommet, af restriktioner for Seawest, bl.a. om badeland og legelandet lukket ned?
12/12-2021
Til bestyrelsen i Afdeling A På mødet med centerchef Max Hansen og Lars Y. Jensen fra Seawest / Landal var vi tre fra Afdeling A (Karsten, Kenneth og mig - afbud fra Allan og Irvin), Karen Marie fra Afdeling C samt alle fem i bestyrelsen fra Afdeling B, som nu har fået en ny formand. Udvalgte punkter fra mødet: 1. Indgået aftale med Jørns Haveservice vedr. vinterforanstaltninger. 2. Rompots overtagelse af Landal forventes endeligt godkendt ved forskellige instanser pr. 1. marts. 3. Det forventes, at Rompot er interesseret i yderligere køb af 1-2 feriecentre i Danmark. 4. God forhånds interesse for leje af ferielejligheder i Landal i Danmark i 2022. 5. Der vil blive flere goder for udlejere gennem Landal. 6. Det forventes, at alle stillinger vil være besat i Seawest pr. 1. februar, når den tekniske chef er på plads. 7. Nytårsaften vil oprydningen foregå i et samarbejde mellem Seawest og afdelingerne. 8. Fortsat aftale med Seawest vedr. vinduesvask, opfyldninger og vask af dyner / puder m.m.
05/12-2021
150 rækken skulle være i orden nu og er tilmeldt udlejning igen. Jeg tager til Seawest på tirsdag den 7. december og kigger selv på rækken. Alle de nye brædder er jo som aftalt sorte, og nogle huse skal så males røde næste år.
22/11-2021
Har jeg misforstået noget, men er der ikke noget der skal laves på indgangs siden, af husene, er ventilationen ok ved vinduer og døre på den side?
<< 1-10 11-20 21-30 [ 31-40 ] 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 91-100 101-110 111-120 121-130 131-140 >>
Bestyrelsesmedlemmernes varetagelsesområder:

Peter
  • Udearealer
  • Kontakt med ledelsen i Seawest
 Kenneth
  •  Indkaldelser, referater og interne dokumenter mv.
 Karsten
  • Udvendig vedligeholdelse af husene samt forsikringer
Thor
  • Hjemmeside